24 października

Zamówienie odbioru elektrośmieci on-line. Nowa funkcjonalność dla szkół!

Jeżeli już zaplanowaliście Państwo zbiórkę elektrośmieci, należy zamówić ich odbiór.

W odpowiedzi na Państwa sugestie, wprowadziliśmy nową możliwość zamówienia odbioru elektrośmieci ze szkoły w formie on-line. Teraz możecie Państwo wybrać jedną z dwóch, dogodnych dla Państwa form.

Zamówienie on-line:

Nadal możecie Państwo korzystać z formy tradycyjnej:

Zamówienie faksowe:

  • Należy wydrukować ze strony internetowej www.moje-miasto-bez-elektrosmieci.pl formularz Zamówienia odbioru elektrośmieci.
  • Wypełnić formularz, podając wszystkie dane, łącznie z nr NIP (szkoły) i REGON.
  • Wysłać wypełniony formularz pod numer faksu (22) 885 60 99.
  • Po wysłaniu „Zamówienia odbioru elektrośmieci” nasz Konsultant skontaktuje się Państwem drogą e-mailową w celu potwierdzenia terminu odbioru elektrośmieci.

Wypełnienie formularza on-line niesie ze sobą jednak same korzyści:

  • Oszczędność czasu – formularz taki wypełnicie Państwo szybciej, szybciej można go także wysłać
  • Elastyczność – możecie Państwo wypełnić taki formularz w dowolnym momencie, nawet w domu, nie czekając na dostępność faksu
  • Oszczędność papieru – jako firma dbająca o środowisko, zawsze rekomendujemy rozwiązania ekologiczne i cenimy Partnerów postępujących także wg takich zasad.