• Historia. Plansze interaktywne WSiP
    Interaktywne plansze to idealne rozwiązanie aby zainteresować dzieci tematem zajęć. Perfekcyjne narzędzie do zapoznawania uczniów z nowym materiałem oraz objaśnieniem trudniejszych zagadnień tematycznych, ponadto stanowi znakomite wsparcie podczas powtarzania materiału. Pełną funkcjonalność programu wykorzystuje się poprzez rzutnik lub tablicę interaktywną. Plansze interaktywne do historii dla szkół podstawowych to: 500 opisanych ilustracji i zdjęć oraz 12 animacji 3D obiektów historycznych, 48 map, w tym 18 z funkcjami interaktywnymi, materiał podzielony na 30 tematów – pierwszy jest wprowadzeniem do nauki przedmiotu, kolejne prezentują materiał od prehistorii do współczesności, z zachowaniem podziału na epoki i zagadnienia. Witaj w klasie XXI wieku! Wygoda pracy zagwarantowana. Przy zakupie planszy interaktywnej otrzymujesz 3 licencje, jedna licencja na jedno stanowisko. Nowy program edukacyjny to ponadczasowy materiał nauczania na 5 lat, który rozszerza treści zawarte w podręcznikach. Prosta i czytelna forma przedstawiania treści ułatwia zorganizowanie pracy podczas lekcji, a specjalnie dobrane multimedia pomogą usprawnić kontakt z uczniem.
    950 punktów
    - +

    Interaktywne plansze to idealne rozwiązanie aby zainteresować dzieci tematem zajęć. Perfekcyjne narzędzie do zapoznawania uczniów z nowym materiałem oraz objaśnieniem trudniejszych zagadnień tematycznych, ponadto stanowi znakomite wsparcie podczas powtarzania materiału. Pełną funkcjonalność programu wykorzystuje się poprzez rzutnik lub tablicę interaktywną.

    Plansze interaktywne do historii dla szkół podstawowych to:

    • 500 opisanych ilustracji i zdjęć oraz 12 animacji 3D obiektów historycznych,
    • 48 map, w tym 18 z funkcjami interaktywnymi,
    • materiał podzielony na 30 tematów – pierwszy jest wprowadzeniem do nauki przedmiotu, kolejne prezentują materiał od prehistorii do współczesności, z zachowaniem podziału na epoki i zagadnienia.

    Witaj w klasie XXI wieku! Wygoda pracy zagwarantowana. Przy zakupie planszy interaktywnej otrzymujesz 3 licencje, jedna licencja na jedno stanowisko. Nowy program edukacyjny to ponadczasowy materiał nauczania na 5 lat, który rozszerza treści zawarte w podręcznikach. Prosta i czytelna forma przedstawiania treści ułatwia zorganizowanie pracy podczas lekcji, a specjalnie dobrane multimedia pomogą usprawnić kontakt z uczniem.

    Lekcjotek@ Historia i Społeczeństwo
    Lekcjotek@ to unikatowa na rynku propozycja stworzona z myślą o pełnym wykorzystaniu możliwości tablicy interaktywnej lub rzutnika multimedialnego w procesie dydaktycznym. Program zawiera ciekawe zasoby i scenariusze lekcyjne, które stanowią wprowadzenie do interaktywnego świata portalu Nauczyciel.pl. To bogata baza pomysłów na prowadzenie zajęć z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych. Aplikacja stanowi funkcjonalną pomoc dydaktyczną przygotowaną dla nauczycieli szkół podstawowych w klasach 4–6. Wszystkie zgromadzone w programie materiały są zgodne z nową podstawą programową.
    1270 punktów
    - +

    Lekcjotek@ to unikatowa na rynku propozycja stworzona z myślą o pełnym wykorzystaniu możliwości tablicy interaktywnej lub rzutnika multimedialnego w procesie dydaktycznym. Program zawiera ciekawe zasoby i scenariusze lekcyjne, które stanowią wprowadzenie do interaktywnego świata portalu Nauczyciel.pl. To bogata baza pomysłów na prowadzenie zajęć z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych.

    Aplikacja stanowi funkcjonalną pomoc dydaktyczną przygotowaną dla nauczycieli szkół podstawowych w klasach 4–6. Wszystkie zgromadzone w programie materiały są zgodne z nową podstawą programową.

    Polska! To lubię. Wychowanie patriotyczne
    Zestaw do wychowania patriotycznego w szkole zawiera: scenariusze zajęć na 3 lata szkolne do prowadzenia: zajęć okolicznościowych wprowadzających dzieci w kalendarz świąt narodowych i wspólne przeżywanie historii, zajęć które pokazują rangę historii lokalnej i regionalnej wzmacniając lokalny patriotyzm grę dydaktyczną „Kalendarz kolisty” wykonaną z kartonów o dużym formacie do zabawy na dywanie, przeznaczoną do wykorzystania przez całą klasę, gra „Kim jestem? Zawody” w formie edukacyjnej układanki, konturowa mapa Polski i godła, prezentacje, gry i zabawy na tablicę multimedialną, karty pracy do kolorowania, wycinania i zaginania, animowane piosenki i wiersze.
    1900 punktów
    - +

    Zestaw do wychowania patriotycznego w szkole zawiera:

    scenariusze zajęć na 3 lata szkolne do prowadzenia:

    • zajęć okolicznościowych wprowadzających dzieci w kalendarz świąt narodowych i wspólne przeżywanie historii,
    • zajęć które pokazują rangę historii lokalnej i regionalnej wzmacniając lokalny patriotyzm
    • grę dydaktyczną „Kalendarz kolisty” wykonaną z kartonów o dużym formacie do zabawy na dywanie, przeznaczoną do wykorzystania przez całą klasę, gra „Kim jestem? Zawody” w formie edukacyjnej układanki,
    • konturowa mapa Polski i godła,
    • prezentacje, gry i zabawy na tablicę multimedialną,
    • karty pracy do kolorowania, wycinania i zaginania,
    • animowane piosenki i wiersze.
    Historia i społeczeństwo
    Historia i społeczeństwo - zestaw plansz w wersji drukowanej + program CD. Jest to gotowy zestaw dydaktyczny zawierający: 60 kolorowych, obustronnie zafoliowanych, sztywnych plansz poglądowych w formacie A-3; program komputerowy na płycie CD (zawiera 60 kolorowych plansz i 60 ilustrowanych kart pracy, łącznie 200 – 300 ćwiczeń w zależności od przedmiotu); całość w sztywnej teczce z rączką; Eurotest-plansze to idealne narzędzie dla nowoczesnych szkół i nauczycieli pragnących przygotować uczniów do pracy z szeroko pojętym materiałem ilustracyjnym (odczytywanie informacji). Program pozwala stosować w praktyce tak ważną zasadę poglądowości w nauczaniu Materiał ilustracji oraz ćwiczeń opracowany został w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla szkół. Obejmuje on cały zakres szkoły podstawowej dla klas IV-VI. Eurotest-plansze - historia i społeczeństwo (klasy IV-VI). Spis tematów plansz: 1. Historia jako nauka 2. Historia mojej rodziny 3. Źródła historyczne 4. Jak zmierzyć czas? 5. Kiedy to było, czyli o czasie w historii? 6. Sposoby pomiaru czasu 7. Najsłynniejsze miejsca w regionie 8. Polskie symbole narodowe 9. Historia w związkach frazeologicznych 10. Pochodzenie cPLNowieka 11. Umiejętności cPLNowieka prehistorycznego 12. Ogień sprzymierzeńcem cPLNowieka 13. Rewolucja neolityczna 14. Dziedzictwo cywilizacyjne ludów Bliskiego Wschodu 15. Dziedzictwo cywilizacyjne ludów Dalekiego Wschodu 16. Religie starożytne 17. Rolnictwo w starożytności 18. Judaizm 19. Dzieje pisma 20. Ubiór w starożytności 21. Wierzenia Greków 22. Ateny - wspaniałe miasto 23. Igrzyska olimpijskie 24. Porządki architektoniczne starożytnej Grecji 25. Dziedzictwo cywilizacyjne starożytnych Greków 26. Wierzenia Rzymian 27. Niewolnictwo 28. Rzym wspaniały 29. Żołnierz w starożytności 30. Ubiór w starożytności 31. Dziedzictwo cywilizacyjne starożytnych Rzymian 32. Ubiór w średniowieczu 33. Gród i podgrodzie 34. Islam 35. Średniowieczne klasztory 36. Średniowieczny zamek i jego mieszkańcy 37. Wieś w średniowieczu 38. Życie w średniowiecznej wsi 39. Folwark szlachecki 40. Średniowieczne miasto 41. Społeczeństwo miejskie w średniowieczu 42. Dynastia Piastów 43. Architektura średniowiecza 44. Nowa epoka - odrodzenie 45. Geniusz Leonarda 46. Wielkie odkrycia geograficzne 47. O skutkach odkryć geograficznych 48. Kultura PLNotego wieku 49. Dynastia Jagiellonów 50. Strój szlachecki w XVII wieku 51. Żołnierz polski w XVII wieku 52. Królowie elekcyjni 53. Epoka oświecenia 54. Polskie powstania narodowe 55. O rusyfikacji i germanizacji 56. Jak Polacy bronili się przed wynarodowieniem? 57. Ubiór w XIX wieku 58. Wynalazki XIX i początku XX wieku 59. Technika w czasie I wojny światowej 60. Życie w PRL-u
    1295 punktów
    - +

    Historia i społeczeństwo – zestaw plansz w wersji drukowanej + program CD.
    Jest to gotowy zestaw dydaktyczny zawierający:
    60 kolorowych, obustronnie zafoliowanych, sztywnych plansz poglądowych w formacie A-3;
    program komputerowy na płycie CD (zawiera 60 kolorowych plansz i 60 ilustrowanych kart pracy, łącznie 200 – 300 ćwiczeń w zależności od przedmiotu);
    całość w sztywnej teczce z rączką;
    Eurotest-plansze to idealne narzędzie dla nowoczesnych szkół i nauczycieli pragnących przygotować uczniów do pracy z szeroko pojętym materiałem ilustracyjnym (odczytywanie informacji). Program pozwala stosować w praktyce tak ważną zasadę poglądowości w nauczaniu
    Materiał ilustracji oraz ćwiczeń opracowany został w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla szkół. Obejmuje on cały zakres szkoły podstawowej dla klas IV-VI.

    Eurotest-plansze – historia i społeczeństwo (klasy IV-VI).
    Spis tematów plansz:
    1. Historia jako nauka
    2. Historia mojej rodziny
    3. Źródła historyczne
    4. Jak zmierzyć czas?
    5. Kiedy to było, czyli o czasie w historii?
    6. Sposoby pomiaru czasu
    7. Najsłynniejsze miejsca w regionie
    8. Polskie symbole narodowe
    9. Historia w związkach frazeologicznych
    10. Pochodzenie cPLNowieka
    11. Umiejętności cPLNowieka prehistorycznego
    12. Ogień sprzymierzeńcem cPLNowieka
    13. Rewolucja neolityczna
    14. Dziedzictwo cywilizacyjne ludów Bliskiego Wschodu
    15. Dziedzictwo cywilizacyjne ludów Dalekiego Wschodu
    16. Religie starożytne
    17. Rolnictwo w starożytności
    18. Judaizm
    19. Dzieje pisma
    20. Ubiór w starożytności
    21. Wierzenia Greków
    22. Ateny – wspaniałe miasto
    23. Igrzyska olimpijskie
    24. Porządki architektoniczne starożytnej Grecji
    25. Dziedzictwo cywilizacyjne starożytnych Greków
    26. Wierzenia Rzymian
    27. Niewolnictwo
    28. Rzym wspaniały
    29. Żołnierz w starożytności
    30. Ubiór w starożytności
    31. Dziedzictwo cywilizacyjne starożytnych Rzymian
    32. Ubiór w średniowieczu
    33. Gród i podgrodzie
    34. Islam
    35. Średniowieczne klasztory
    36. Średniowieczny zamek i jego mieszkańcy
    37. Wieś w średniowieczu
    38. Życie w średniowiecznej wsi
    39. Folwark szlachecki
    40. Średniowieczne miasto
    41. Społeczeństwo miejskie w średniowieczu
    42. Dynastia Piastów
    43. Architektura średniowiecza
    44. Nowa epoka – odrodzenie
    45. Geniusz Leonarda
    46. Wielkie odkrycia geograficzne
    47. O skutkach odkryć geograficznych
    48. Kultura PLNotego wieku
    49. Dynastia Jagiellonów
    50. Strój szlachecki w XVII wieku
    51. Żołnierz polski w XVII wieku
    52. Królowie elekcyjni
    53. Epoka oświecenia
    54. Polskie powstania narodowe
    55. O rusyfikacji i germanizacji
    56. Jak Polacy bronili się przed wynarodowieniem?
    57. Ubiór w XIX wieku
    58. Wynalazki XIX i początku XX wieku
    59. Technika w czasie I wojny światowej
    60. Życie w PRL-u

    1000 lat historii Polski
    1000 lat historii Polski - pakiet 2 części ściennych map / plansz szkolnych przedstawiających najważniejsze wydarzenia historii Polski w latach 966-2006, naniesione na oś czasu (część pierwsza obejmuje lata 960-1800, druga 1800-2006). Materiał faktograficzny uzupełniają portrety władców oraz ilustracje przedstawiające najważniejsze wydarzenia i postaci naszych dziejów. Ważny element planszy stanowią 'mapy-migawki' przedstawiające sytuację polityczną Polski w wybranych okresach dziejowych. 'Mapy-migawki' obejmują następujące okresy dziejów Polski: Polska za panowania Mieszka I i Bolesława Chrobrego Polska w początkach rozbicia dzielnicowego Polska i Litwa za pierwszych Jagiellonów Rzeczpospolita Obojga Narodów w I połowie XVII w. Rzeczpospolita w czasach rozbiorów 1772-1795 Księstwo Warszawskie 1807-1815 i Królestwo Polskie 1815-1914 Odrodzenie państwa polskiego 1918-1922 II Rzeczpospolita 1918-1939 Polska w czasie II wojny światowej Rzeczpospolita Polska w 2006 r. Format: 160 x 120 cm Laminowana dwustronnie folią strukturalną o podwyższonej wytrzymałości na rozdzieranie. Oprawa w drewniane półwałki z zawieszeniem sznurkowym.
    1400 punktów
    - +

    1000 lat historii Polski – pakiet 2 części ściennych map / plansz szkolnych przedstawiających najważniejsze wydarzenia historii Polski w latach 966-2006, naniesione na oś czasu (część pierwsza obejmuje lata 960-1800, druga 1800-2006). Materiał faktograficzny uzupełniają portrety władców oraz ilustracje przedstawiające najważniejsze wydarzenia i postaci naszych dziejów.

    Ważny element planszy stanowią ‚mapy-migawki’ przedstawiające sytuację polityczną Polski w wybranych okresach dziejowych.

    ‚Mapy-migawki’ obejmują następujące okresy dziejów Polski:
    Polska za panowania Mieszka I i Bolesława Chrobrego
    Polska w początkach rozbicia dzielnicowego
    Polska i Litwa za pierwszych Jagiellonów
    Rzeczpospolita Obojga Narodów w I połowie XVII w.
    Rzeczpospolita w czasach rozbiorów 1772-1795
    Księstwo Warszawskie 1807-1815 i Królestwo Polskie 1815-1914
    Odrodzenie państwa polskiego 1918-1922
    II Rzeczpospolita 1918-1939
    Polska w czasie II wojny światowej
    Rzeczpospolita Polska w 2006 r.
    Format:
    160 x 120 cm
    Laminowana dwustronnie folią strukturalną o podwyższonej wytrzymałości na rozdzieranie. Oprawa w drewniane półwałki z zawieszeniem sznurkowym.

    Polska – wokół symboli narodowych
    Pomoc dydaktyczna ułatwiająca zapoznanie się uczniów najmłodszych klas z zagadnieniem symboli narodowych. W oparciu o zabawy plastyczne, muzyczne, ruchowe i ćwiczenia na koncentrację staramy się wprowadzić dzieci w zagadnienia związane z Polską. Pomoc porusza tematy takie jak: godło, flaga, kraj, stolica (Gniezno, Kraków, Warszawa), narodowość, obywatelstwo, waluta obowiązująca w Polsce, prezydent, premier, król. Łącząc ćwiczenia z kilku obszarów percepcji dziecka umożliwiamy mu prawidłowy rozwój w oparciu o wieloaspektowe kształcenie zintegrowane. Dołączone karty pracy, plansze w formacie A3 i A4, zdjęcia i mapy ułatwiają nauczycielowi prowadzenie lekcji. Dla dzieci od 6 roku życia.
    520 punktów
    - +

    Pomoc dydaktyczna ułatwiająca zapoznanie się uczniów najmłodszych klas z zagadnieniem symboli narodowych. W oparciu o zabawy plastyczne, muzyczne, ruchowe i ćwiczenia na koncentrację staramy się wprowadzić dzieci w zagadnienia związane z Polską. Pomoc porusza tematy takie jak: godło, flaga, kraj, stolica (Gniezno, Kraków, Warszawa), narodowość, obywatelstwo, waluta obowiązująca w Polsce, prezydent, premier, król. Łącząc ćwiczenia z kilku obszarów percepcji dziecka umożliwiamy mu prawidłowy rozwój w oparciu o wieloaspektowe kształcenie zintegrowane. Dołączone karty pracy, plansze w formacie A3 i A4, zdjęcia i mapy ułatwiają nauczycielowi prowadzenie lekcji.
    Dla dzieci od 6 roku życia.

    Polska niezwykła – mapa dla dzieci 
    Mapa zawiera informacje o atrakcjach turystycznych, takich jak np.: zamki, twierdze, świątynie, latarnie morskie, porty i przystanie, lotniska, uzdrowiska, znane rezerwaty i ogrody oraz parki narodowe. Istotną różnicą między tą mapą a innymi przeznaczonymi dla odbiorców dopiero uczących się korzystania z opracowań kartograficznych jest fakt, że została wykonana z dużą dbałością o wierność lokalizacji obiektów. Rzeki, lasy, miasta i prowadzące do nich koleje i główne drogi zostały pokazane bez uproszczeń oraz z uwzględnieniem skali. Na podstawie tego opracowania młody człowiek może oszacować odległość pomiędzy miejscowościami – czemu służy odpowiednio objaśniona podziałka, może zaplanować trasę podróży do określonego miejsca wybierając oznaczone numerami drogi główne, drogi szybkiego ruchu lub autostrady, może wreszcie zaproponować przerwę w podróży w celu odwiedzenia jakiejś atrakcji turystycznej. Dodatkowo ma szanse poznać wszystkie polskie obiekty wpisane na listy UNESCO, które zostały scharakteryzowane obok. Po prostu ma szansę przekonać się, że Polska jest niezwykła! Wymiary: 138 x 96 cm Skala: 1:715 000 Wiek: od 7 do 14 lat
    440 punktów
    - +

    Mapa zawiera informacje o atrakcjach turystycznych, takich jak np.: zamki, twierdze, świątynie, latarnie morskie, porty i przystanie, lotniska, uzdrowiska, znane rezerwaty i ogrody oraz parki narodowe. Istotną różnicą między tą mapą a innymi przeznaczonymi dla odbiorców dopiero uczących się korzystania z opracowań kartograficznych jest fakt, że została wykonana z dużą dbałością o wierność lokalizacji obiektów. Rzeki, lasy, miasta i prowadzące do nich koleje i główne drogi zostały pokazane bez uproszczeń oraz z uwzględnieniem skali. Na podstawie tego opracowania młody człowiek może oszacować odległość pomiędzy miejscowościami – czemu służy odpowiednio objaśniona podziałka, może zaplanować trasę podróży do określonego miejsca wybierając oznaczone numerami drogi główne, drogi szybkiego ruchu lub autostrady, może wreszcie zaproponować przerwę w podróży w celu odwiedzenia jakiejś atrakcji turystycznej. Dodatkowo ma szanse poznać wszystkie polskie obiekty wpisane na listy UNESCO, które zostały scharakteryzowane obok. Po prostu ma szansę przekonać się, że Polska jest niezwykła!
    Wymiary: 138 x 96 cm
    Skala: 1:715 000
    Wiek: od 7 do 14 lat

    Gra „Ale Historia!”
    “ALE HISTORIA!” - niepowtarzalna gra quizowa wydana z okazji 1050. rocznicy Chrztu Polski. W trakcie rozgrywki gracze przemierzają krainy i epoki niezwykle bogatej historii Polski. Jeszcze nigdy nauka historii nie była podana w tak atrakcyjnej formie. Gracze muszą wykazać się zarówno wiedzą historyczną, jak i umiejętnością planowania i zarządzania ryzykiem. Spodoba się zarówno pasjonatom historii, jak i fanom nowoczesnych gier planszowych. Wiek: 12+ Liczba graczy: 2-6
    520 punktów
    - +

    “ALE HISTORIA!” – niepowtarzalna gra quizowa wydana z okazji 1050. rocznicy Chrztu Polski. W trakcie rozgrywki gracze przemierzają krainy i epoki niezwykle bogatej historii Polski. Jeszcze nigdy nauka historii nie była podana w tak atrakcyjnej formie. Gracze muszą wykazać się zarówno wiedzą historyczną, jak i umiejętnością planowania i zarządzania ryzykiem. Spodoba się zarówno pasjonatom historii, jak i fanom nowoczesnych gier planszowych. Wiek: 12+ Liczba graczy: 2-6

    DUO Starożytny Rzym – państwo i kultura
    Mapa główna - Rozwój terytorialny Imperium Rzymskiego do II w. n.e. Bogato ilustrowana mapa zawiera w treści podział na prowincje, główne linie fortyfikacyjne, rozmieszczenie legionów i flot. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technik, na mapie przedstawiono trójwymiarowo ukształtowanie powierzchni Ziemi. Rewers mapy - państwo i kultura. Na tle trójwymiarowej mapy fizycznej Europy pokazano granice wpływów greckich i łacińskich, rozmieszczenie bogactw naturalnych, główne szlaki handlowe, zasięgi ważnych upraw oraz występowanie głównych języków. Dookoła mapy rozmieszczono reprodukcje przykładowych dzieł sztuki, popiersia sławnych Rzymian, poczet cesarzy rzymskich, plan Rzymu, rozkład obozu rzymskiego. U dołu mapy znajduje się linijka chronologiczna, na której zaznaczono najważniejsze wydarzenia polityczne i kulturalne. Wymiary: 160x120 cm.
    990 punktów
    - +

    Mapa główna – Rozwój terytorialny Imperium Rzymskiego do II w. n.e. Bogato ilustrowana mapa zawiera w treści podział na prowincje, główne linie fortyfikacyjne, rozmieszczenie legionów i flot. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technik, na mapie przedstawiono trójwymiarowo ukształtowanie powierzchni Ziemi. Rewers mapy – państwo i kultura. Na tle trójwymiarowej mapy fizycznej Europy pokazano granice wpływów greckich i łacińskich, rozmieszczenie bogactw naturalnych, główne szlaki handlowe, zasięgi ważnych upraw oraz występowanie głównych języków. Dookoła mapy rozmieszczono reprodukcje przykładowych dzieł sztuki, popiersia sławnych Rzymian, poczet cesarzy rzymskich, plan Rzymu, rozkład obozu rzymskiego. U dołu mapy znajduje się linijka chronologiczna, na której zaznaczono najważniejsze wydarzenia polityczne i kulturalne.
    Wymiary: 160×120 cm.

    Magnetyczna oś czasu
    Zestaw dydaktyczny, składający się z następujących elementów: Cztery linijki czsu (820 x 79 mm), trzy z podziałką na wieki i jedna obejmująca wiek dwudziesty oraz początek i koniec wieków sąsiadujących. Cztery tabliczki (175x40) określające epoki historyczne. Dwie tabliczki oznaczenia er oraz strzałka oznaczająca Narodziny Chrystusa. Pięć strzałek do zaznaczania dat. Grot osi czasu. Trzydzieści tabliczek (o średnicy 13 cm) z datami, przedstawiających przykładowe wydarzenia historyczne. Wszystkie elementy są wykonane jako magnetyczne do wykorzystania na szkolnych tablicach magnetycznych.
    1020 punktów
    - +

    Zestaw dydaktyczny, składający się z następujących elementów: Cztery linijki czsu (820 x 79 mm), trzy z podziałką na wieki i jedna obejmująca wiek dwudziesty oraz początek i koniec wieków sąsiadujących.
    Cztery tabliczki (175×40) określające epoki historyczne.
    Dwie tabliczki oznaczenia er oraz strzałka oznaczająca Narodziny Chrystusa.
    Pięć strzałek do zaznaczania dat.
    Grot osi czasu.
    Trzydzieści tabliczek (o średnicy 13 cm) z datami, przedstawiających przykładowe wydarzenia historyczne.
    Wszystkie elementy są wykonane jako magnetyczne do wykorzystania na szkolnych tablicach magnetycznych.

    Globus polityczny 220 mm
    Globus polityczny Mapa: polityczna podstawa: plastikowa cięciwa: plastikowa średnica: 220 mm wysokość: 30 cm
    1070 punktów
    - +

    Globus polityczny
    Mapa: polityczna

    • podstawa: plastikowa
    • cięciwa: plastikowa
    • średnica: 220 mm
    • wysokość: 30 cm