Zorganizuj zbiórkę elektrośmieci

Organizacja zbiórki elektrośmieci jest prosta, a daje zadowolenie oraz korzyści w postaci punktów Funduszu Oświatowego, które można wymienić na bezpłatne pomoce dydaktyczne i wyposażenie sal.

Zaplanuj i przeprowadź zbiórkę elektrośmieci w swojej szkole czy przedszkolu.
Zamów bezpłatne materiały do promocji zbiórki. Rozdaj je rodzicom i dzieciom przed zbiórką.
Materiały zamówisz wysyłając e-mail na adres: szkola@mmbe.pl lub przedszkole@mmbe.pl
Po zbiórce policz zgromadzony zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, pomoże Ci w tym formularz „Zlecenie odbioru elektrośmieci”.

Zamów odbiór elektrośmieci, wskazując preferowany termin odbioru, na jeden z dwóch sposobów:

    • on-line, po zalogowaniu się do swojego profilu na stronie programu (login i hasło przyznawane są po realizacji pierwszej zbiórki)
    • wysyłając mailem skan wypełnionego formularza „Zlecenia odbioru elektrośmieci” na adres szkola@mmbe.pl lub przedszkole@mmbe.pl 
„Zamówienie odbioru elektrośmieci” zostanie zarejestrowane. Po prawidłowym zarejestrowaniu, na podany w formularzu e-mail, otrzymasz potwierdzenie jego przyjęcia, a wyznaczony operator skontaktuje się z Koordynatorem w celu omówienia szczegółów odbioru elektrośmieci z placówki.
Pamiętaj o minimum logistycznym 500 kg – oznacza to, że operator przyjedzie po odbiór elektrośmieci tylko wtedy, gdy zbiórka osiągnęła masę 500 kg lub więcej.