Zorganizuj zbiórkę elektrośmieci
Organizacja zbiórki elektrośmieci jest prosta, a daje zadowolenie oraz korzyści w postaci punktów Funduszu Oświatowego, które można wymienić na bezpłatne pomoce dydaktyczne i wyposażenie sal.
![]() |
Zaplanuj i przeprowadź zbiórkę elektrośmieci w swojej szkole czy przedszkolu. |
![]() |
Zamów bezpłatne materiały do promocji zbiórki. Rozdaj je rodzicom i dzieciom przed zbiórką. Materiały zamówisz wysyłając e-mail na adres: szkola@mmbe.pl lub przedszkole@mmbe.pl |
![]() |
Po zbiórce policz zgromadzony zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, pomoże Ci w tym formularz „Zlecenie odbioru elektrośmieci”. |
![]() |
Zamów odbiór elektrośmieci, wskazując preferowany termin odbioru, na jeden z dwóch sposobów:
|
![]() |
„Zamówienie odbioru elektrośmieci” zostanie zarejestrowane. Po prawidłowym zarejestrowaniu, na podany w formularzu e-mail, otrzymasz potwierdzenie jego przyjęcia, a wyznaczony operator skontaktuje się z Koordynatorem w celu omówienia szczegółów odbioru elektrośmieci z placówki. |
![]() |
Pamiętaj o minimum logistycznym 500 kg – oznacza to, że operator przyjedzie po odbiór elektrośmieci tylko wtedy, gdy zbiórka osiągnęła masę 500 kg lub więcej. |